Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv účinků poddolování na volbu typu nosné konstrukce mostu v km 332,420 trati Dětmarovice - Č. Těšín
Chaloupka, Martin ; Puchner,, Josef (oponent) ; Kmošek, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat varianty řešení nosné ocelové konstrukce železničního mostu na poddolovaném území. Rozpětí jednotlivých polí bylo zvoleno na základě polohy stávající spodní stavby. Zmenšování šířky mostních otvorů nebylo dovoleno. Na základě geodetického zaměření byly zpracovány přehledné výkresy stávajícího stavu. Na základě zadávacích podmínek pro vypracování byla pro podrobnější zpracování zvolena varianta Gerberův nosník se středním polem vyztuženým obloukem. Pro tuto variantu byl proveden statický výpočet hlavních částí NK mostu, kdy bylo počítáno i s účinky od poddolování. Pro variantu Gerberův nosník byly zhotoveny přehledné výkresy nového stavu a výkres vybraných detailů ocelové konstrukce mostu. Dále byla provedena detailní analýza vybraného konstrukčního detailu. Konkrétně napojení táhla na hlavní nosník, kdy byl navržen optimální tvar a tloušťka styčníkového plechu s vhodným poloměrem výpalu pro zamezení plastifikace materiálu v této oblasti. Zpracována byla i varianta spojitého nosníku bez kloubů. Bylo sledováno, jaký má vliv poddolování na napětí v konstrukci mostu – bylo konfrontováno s účinky na Gerberově nosníku. Pro omezení napětí v konstrukci mostu a dodržení MSP hlavního nosníku byla navržena rektifikace ložisek a po zvážení více variant i její provádění. Provedlo se ekonomické srovnání obou variant. Postup montáže byl navržen pro oba typy nosné konstrukce mostu. V technické zprávě se dočteme o důvodu záměru výstavby nového mostu a najdeme zde další důležité technické informace. Závěrem diplomové práce byla doporučena pro výstavbu konkrétní varianta, a to jak z pohledu investora, tak i z pohledu statika projektanta.
Vliv účinků poddolování na volbu typu nosné konstrukce mostu v km 332,420 trati Dětmarovice - Č. Těšín
Chaloupka, Martin ; Puchner,, Josef (oponent) ; Kmošek, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat varianty řešení nosné ocelové konstrukce železničního mostu na poddolovaném území. Rozpětí jednotlivých polí bylo zvoleno na základě polohy stávající spodní stavby. Zmenšování šířky mostních otvorů nebylo dovoleno. Na základě geodetického zaměření byly zpracovány přehledné výkresy stávajícího stavu. Na základě zadávacích podmínek pro vypracování byla pro podrobnější zpracování zvolena varianta Gerberův nosník se středním polem vyztuženým obloukem. Pro tuto variantu byl proveden statický výpočet hlavních částí NK mostu, kdy bylo počítáno i s účinky od poddolování. Pro variantu Gerberův nosník byly zhotoveny přehledné výkresy nového stavu a výkres vybraných detailů ocelové konstrukce mostu. Dále byla provedena detailní analýza vybraného konstrukčního detailu. Konkrétně napojení táhla na hlavní nosník, kdy byl navržen optimální tvar a tloušťka styčníkového plechu s vhodným poloměrem výpalu pro zamezení plastifikace materiálu v této oblasti. Zpracována byla i varianta spojitého nosníku bez kloubů. Bylo sledováno, jaký má vliv poddolování na napětí v konstrukci mostu – bylo konfrontováno s účinky na Gerberově nosníku. Pro omezení napětí v konstrukci mostu a dodržení MSP hlavního nosníku byla navržena rektifikace ložisek a po zvážení více variant i její provádění. Provedlo se ekonomické srovnání obou variant. Postup montáže byl navržen pro oba typy nosné konstrukce mostu. V technické zprávě se dočteme o důvodu záměru výstavby nového mostu a najdeme zde další důležité technické informace. Závěrem diplomové práce byla doporučena pro výstavbu konkrétní varianta, a to jak z pohledu investora, tak i z pohledu statika projektanta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.